reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Tatiana Hužovičová

Tatiana Hužovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

mladá baba, vo voľných chvíľach od leňocha, cez básnika až po športovca =) Zoznam autorových rubrík:  PsychológiaZdraviePoéziaSúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Tomu sa hovorí antifeminizmus

Tatiana Hužovičová

Tomu sa hovorí antifeminizmus

V diskusii o mojom článoku o  zdravotníctve SR som sa stretla s názorom, aby som bola konkrétna, že nám ženám nerobí problém vyhodiť tisícku u kaderníka alebo u veterinára pre  psieho miláčika, ale keď máte v ambulancií alebo v nemocnici zaplatiť 20 či 50 Sk, už čakáte 5-hviezdičkový hotel...“ spočiatku ma to nahnevalo, keďže som nikdy v živote také prachy nenechala u kaderníčky, a ani na psa nemíňam, maximálne tak 500 korún za rok, na očkovanie, a cítila som sa ukrivdená, no neskôr som sa stretla s INÝMI reakciami na ženy... A podotknutie čitaetľa beriem z úsmevom, ako milú pripomienku.... Veď posúdte každý sám...

  • 11. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 25
reklama
SkryťZatvoriť reklamu